Καθώς η παρατεταμένη οικονομική αβεβαιότητα εξασθένησε τις καταναλωτικές δαπάνες στην Κίνα.
Η Alibaba έχασε τις εκτιμήσεις των αναλυτών για τις τριμηνιαίες πωλήσεις της την Παρασκευή, καθώς η παρατεταμένη οικονομική αβεβαιότητα εξασθένησε τις καταναλωτικές δαπάνες στην Κίνα και επιβάρυνε τις εγχώριες επιχειρήσεις του κολοσσού του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η εταιρεία ανακοίνωσε έσοδα 236,50 δισ. γουάν (32,72 δισ. δολάρια) για το δεύτερο τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, σε σύγκριση με τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για 240,17 δισ. γουάν, σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε η LSEG.
Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 43,9 δισεκατομμύρια κινεζικά γουάν (6,07 δισεκατομμύρια δολάρια), σε σύγκριση με τις προβλέψεις για 25,83 δισεκατομμύρια γουάν.
Οι Κινέζοι καταναλωτές έχουν μειώσει απότομα τις δαπάνες, ιδίως σε είδη διακριτικής ευχέρειας, καθώς η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου αγωνίζεται να επιταχύνει τους ρυθμούς της εν μέσω κρίσης στον τομέα των ακινήτων και αυξημένης εργασιακής ανασφάλειας των νέων.
Αυτό έχει πλήξει τις λιανικές πωλήσεις, οι οποίες παραμένουν υπό πίεση ακόμη και όταν μεγάλοι προμηθευτές όπως η Alibaba και η JD.com μοιράζουν προσφορές και εκπτώσεις. Η JD.com την Πέμπτη έχασε επίσης τις εκτιμήσεις για τα τριμηνιαία έσοδα.
Η Alibaba αντιμετωπίζει επίσης σκληρό ανταγωνισμό από τους λιανοπωλητές που βασίζονται σε εκπτώσεις, όπως η Pinduoduo της PDD Holdings και η Douyin που ανήκει στην ByteDance, οι οποίες έχουν προσελκύσει τους οικονομικούς αγοραστές με χαμηλές τιμές σε οτιδήποτε, από ακουστικά μέχρι πουλόβερ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ:
Πηγή: reuters.com
Source: fortunegreece.com