Η Γερμανία ενέκρινε σχέδιo για την κατασκευή ενός δικτύου υδρογόνου αξίας 19 δισεκατομμυρίων ευρώ, ενισχύοντας τη δέσμευσή της σε μια πηγή ενέργειας η προμήθεια της οποίας αντιμετώπισε προβλήματα τους τελευταίους μήνες.
Ο γερμανικός Ομοσπονδιακός Οργανισμός Δικτύων ανακοίνωσε ότι ενέκρινε τις προτάσεις των διαχειριστών συστημάτων μεταφοράς για ένα δίκτυο υδρογόνου μήκους 9.040 χιλιομέτρων, το οποίο θα κατασκευαστεί τα επόμενα χρόνια και θα είναι τεθεί σε πλήρη λειτουργία έως το 2032.
Πρόκειται να αποτελέσει ένα κεντρικό δίκτυο που θα συνδέει βιομηχανικούς κόμβους – όπως οι μονάδες παραγωγής χάλυβα – οι οποίοι προσπαθούν να απεξαρτηθούν από τη χρήση άνθρακα και να προχωρήσουν με την ενεργειακή τους μετάβαση.
Η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης θέλει να αντικαταστήσει το μεγαλύτερο μέρος των αναγκών της σε ορυκτά καύσιμα με υδρογόνο, ώστε να επιτύχει κλιματική ουδετερότητα έως το 2045.
Τον τελευταίο καιρό, ωστόσο, η προώθησή της χρήσης της συγκεκριμένης τεχνολογίας έχει αντιμετωπίσει εμπόδια, μετά την ακύρωση της κατασκευής ενός βασικού αγωγού από τη Νορβηγία. Γερμανοί αξιωματούχοι έχουν δηλώσει ότι η πλειονότητα των αναγκών της Γερμανίας σε υδρογόνο θα πρέπει αρχικά να καλυφθεί από εισαγωγές.
Η αρχική πρόταση για το βασικό δίκτυο ήταν 600 χιλιόμετρα μακρύτερη από τα σχέδια που τελικά εγκρίθηκαν, επιτρέποντας τη μείωση του εκτιμώμενου κόστους από 19,7 δισ. ευρώ σε 18,9 δισ. ευρώ.
Όπως αναφέρει το Bloomberg, o Κλάους Μιούλερ, επικεφαλής του Ομοσπονδιακού Οργανισμού Δικτύων, δήλωσε ότι ορισμένα τμήματα των αρχικών σχεδίων θα ήταν περιττά.
Το 60% του δικτύου θα μετατραπεί από υφιστάμενους αγωγούς φυσικού αερίου και το υπόλοιπο θα κατασκευαστεί εκ νέου. Ο Μιούλερ δήλωσε ότι περίπου 660 χιλιόμετρα των υφιστάμενων διασυνδέσεων φυσικού αερίου θα ενισχυθούν, μια προσπάθεια που θα κοστίσει 2 δισεκατομμύρια ευρώ. Οι πρώτοι αγωγοί πρόκειται να τεθούν σε λειτουργία το επόμενο έτος.
Διαβάστε ακόμη
BofA: Τι είδε στην Αθήνα και τι εκτιμά για οικονομία και μελλοντικές προκλήσεις (γραφήματα)
Προϋπολογισμός: Στο €1,85 δισ. η υπέρβαση στις εισπράξεις φόρων στο 9μηνο
Ανάλυση: Γιατί η ΕΚΤ πρέπει να μελετήσει εκ νέου τα «πράσινα ΤLTRO»
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Source: newmoney.gr