Η λειτουργία όλο και περισσότερων ψηφιακών εφαρμογών επιταχύνει την εξυπηρέτηση των πολιτών και μειώνει σημαντικά τα εκκρεμή αιτήματα προς την Εφορία.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, μόνο τις δύο πρώτες ημέρες λειτουργίας της ψηφιακής διακοπής εργασιών μιας επιχείρησης, ολοκληρώθηκαν μέσω της εφαρμογής 1450 σχετικές διαδικασίες.
window.AdmanQueue=window.AdmanQueue||[];AdmanQueue.push(function(){Adman.adunit({id:13774,h:’https://x.grxchange.gr’,inline:true})});
Πρόκειται για διαδικασίες, οι οποίες βρίσκονταν στη λίστα των εκκρεμών αιτημάτων προς την ΑΑΔΕ.
Με δεδομένη την επιτάχυνση της διεκπεραίωσης των εκκρεμών αιτημάτων, και την προώθηση μεγάλου μέρους αυτών σε ΔΟΥ εκτός Αττικής, ο αριθμός των εκκρεμοτήτων προς τους πολίτες μειώνεται σημαντικά κάθε μέρα.
Εκτιμάται ότι, με τη θέση σε λειτουργία και άλλων ψηφιακών εφαρμογών, το θέμα με τα εκκρεμή αιτήματα θα αποκατασταθεί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.
Ρεπορτάζ: Κώστας Τσάβαλος
window.AdmanQueue = window.AdmanQueue || [];
AdmanQueue.push(function () {
Adman.adunit({
id: 13742,
h: ‘https://x.grxchange.gr’,
elementId: ‘xau-13742-%%CACHEBUSTER%%’,
})
});
Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
Source: ert.gr